Kup wybrany telewizor Samsung Neo QLED,

zostaw opinię i odbierz zwrot na konto do 2000 zł

Czas trwania promocji 27.09.2021 – 7.11.2021 lub do wyczerpania puli zwrotów. Kwota zwrotu zależy od zakupionego modelu. Szczegóły oraz lista modeli objętych promocją dostępne są w regulaminie.

Neo QLED w promocji

Skorzystaj z okazji i kup telewizor z rewolucyjnymi technologiami QLED i Quantum Mini LED.

Jak otrzymać zwrot?

Kup telewizor Neo QLED między 27.09 a 7.11.2021 r. i postępuj zgodnie z instrukcją.

Podziel się opinią

Napisz opinię o produkcie na jednej ze stron:


• euro.com.pl

• neoqled-promocja.samsung.pl,

• na stronie porównywarki cenowej.

Opinia powinna zawierać min. 400 znaków, ocenę w skali 1-5 oraz hashtag #AkcjaKorzyscWkazdymCalu.

Przygotuj się do rejestracji

Będą Ci potrzebne:


• zdjęcie lub zrzut ekranu pozostawionej opinii,

• skan dowodu zakupu (czyli faktury lub paragonu),

• zdjęcie tabliczki znamionowej zakupionego produktu,

• zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania (tabliczki znamionowej) oraz zdjęcie kartonowego opakowania telewizora z miejscem po wyciętym numerze seryjnym.

Zarejestruj się w promocji

Wypełnij formularz zgłoszeniowy w ciągu 14 dni od daty zakupu, korzystając ze swojego konta Samsung Account.

Odbierz zwrot

Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz zwrot na wskazane przez siebie konto.

Sprawdź, czy Twoje zgłoszenie jest kompletne

Do rejestracji zakupionego produktu wymagane są:

 • Konto Samsung Account – założysz je w kilka minut (przy zakładaniu konta podaj pełne imię i nazwisko, a jeśli już posiadasz Samsung Account, przed rejestracją w promocji sprawdź i zaktualizuj dane z pełnym imieniem i nazwiskiem).


• Wypełniony formularz rejestracyjny – na wypełnienie formularza masz 14 dni od daty zakupu telewizora.


• Model oraz numer seryjny zakupionego Neo QLED.


• Skan dowodu potwierdzającego dokonanie zakupu produktu, zawierającego pełną nazwę produktu (paragon fiskalny lub faktura z NIP sprzedawcy).


• Załączone zdjęcie lub zrzut ekranu pozostawionej opinii z hashtagiem #AkcjaKorzyscWkazdymCalu.


• Załączone zdjęcie tabliczki znamionowej Neo QLED.


• Zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z kartonowego opakowania telewizora Neo QLED.


• Zdjęcie kartonowego opakowania po produkcie z widocznym miejscem po wyciętym fragmencie numeru seryjnego telewizora Neo QLED.

Jak dodać opinię?

Jeśli chcesz zostawić opinię o Neo QLED na stronie neoqled-promocja.samsung.pl, postępuj zgodnie z instrukcją:


1. Napisz recenzję, klikając przycisk „Zostaw opinię” pod zakupionym modelem.


2. Odbierz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie zostawienia opinii i kliknij przycisk „Potwierdź wysłanie recenzji”.


3. Po upływie 24 godzin wróć na stronę samsung.pl i zrób zrzut ekranu ze swoją opinią. Znajdziesz ją na karcie produktowej wybranego telewizora. Zachowaj zrzut ekranu – będzie Ci potrzebny przy rejestracji. 


Pamiętaj o dodaniu hashtagu #AkcjaKorzyscWkazdymCalu.


Gdzie szukać tabliczki znamionowej?

Przy rejestracji wymagane jest podanie numeru seryjnego oraz załączenie zdjęcia tabliczki znamionowej, która znajduje się z tyłu telewizora.

Masz pytania?

W razie pytań dotyczących promocji napisz wiadomość na adres neoqledzwrotnakonto@smolar.pl


Listę modeli objętych promocją oraz szczegółowe zasady promocji znajdziesz w regulaminie.

FAQ

Jak będzie weryfikowana moja opinia?

Jak będzie weryfikowana moja opinia?

Twoja opinia zostanie zweryfikowana pod kątem tego, czy:

• zawiera min. 400 znaków, wliczając spację, i ocenę w skali od 1 do 5,

• jest merytoryczna, tj. dotyczy objętego promocją modelu telewizora Neo QLED, satysfakcji z jego użytkowania lub opisuje Twoje doświadczenia z jego użytkowania,

• została stworzona przez Ciebie, jest oryginalna i nie była wcześniej publikowana,

• nie narusza niczyich dóbr, praw ani dobrych obyczajów,

• jest oznaczona hashtagiem #AkcjaKorzyscWkazdymCalu.

Czy wszystkie telewizory Neo QLED biorą udział w akcji promocyjnej?

Czy wszystkie telewizory Neo QLED biorą udział w akcji promocyjnej?

Akcją promocyjną objęte są wybrane modele telewizorów Neo QLED 2021:

QE50QN91AATXXH     

QE55QN85AATXXH 

QE65QN85AATXXH   

QE55QN91AATXXH 

QE55QN95AATXXH     

QE65QN90AATXXH 

QE65QN91AATXXH     

QE65QN95AATXXH

QE75QN85AATXXH     

QE75QN91AATXXH 

QE75QN95AATXXH     

QE85QN85AATXXH 

QE55QN90AATXXH     

QE65QN800ATXXH 

QE65QN900ATXXH     

QE75QN800ATXXH 

QE75QN900ATXXH     

QE85QN800ATXXH 

QE85QN900ATXXH     

QE85QN90AATXXH 

QE85QN95AATXXH

Kiedy mogę dokonać zakupu Neo QLED, by wziąć udział w promocji?

Kiedy mogę dokonać zakupu Neo QLED, by wziąć udział w promocji?

Promocja jest prowadzona od 27 września 2021 r. do 7 listopada 2021 r. lub do wyczerpania puli zwrotów. Podane daty to pierwszy i ostatni dzień, w którym możliwe jest dokonanie zakupu Neo QLED w sklepie stacjonarnym lub wysłanie zamówienia na serwer sklepu internetowego.

Ile mam czasu na rejestrację w promocji?

Ile mam czasu na rejestrację w promocji?

Czas na rejestrację zakupionego w promocji telewizora Neo QLED to 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zakupu, nie później jednak niż do 21 listopada 2021 r., chyba że pula zwrotów zostanie wyczerpana przed upływem tego terminu. Wówczas czas na rejestrację kończy się w momencie publikacji na stronie internetowej informacji o wyczerpaniu puli nagród.

Kiedy i jak dowiem się, czy otrzymam zwrot?

Kiedy i jak dowiem się, czy otrzymam zwrot?

Twoje zgłoszenie zostanie zweryfikowane w ciągu 21 dni roboczych od rejestracji w promocji (najpóźniej do 20 grudnia 2021 r.), a wypłata zwrotu nastąpi do 30 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia poprawności zgłoszenia. Zwrot zostanie wypłacony na numer rachunku podany przez Ciebie w formularzu zgłoszeniowym. Jeśli pula zwrotów zostanie wyczerpana przed końcem promocji, poinformujemy o tym na stronie www.neoqled-promocja.samsung.com.

Czy pula zwrotów jest ograniczona?

Czy pula zwrotów jest ograniczona?

Tak, pula zwrotów jest ograniczona. O prawie do otrzymania zwrotu decyduje kolejność zgłoszeń, dlatego im szybciej zarejestrujesz urządzenie w promocji, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz zwrot.

Od czego zależy wartość zwrotu?

Od czego zależy wartość zwrotu?

Wartość zwrotu zależy od modelu zakupionego telewizora Neo QLED. Wysokość zwrotów określa regulamin promocji.

Czy mogę zgłosić się do promocji kilka razy?

Czy mogę zgłosić się do promocji kilka razy?

Nie, udział w promocji możesz wziąć tylko raz niezależnie od tego, czy kupisz jeden czy więcej telewizorów Neo QLED objętych promocją. Formularz zgłoszeniowy umożliwia zgłoszenie do promocji tylko jednego produktu.

Gdzie znajduje się numer seryjny?

Gdzie znajduje się numer seryjny?

Numer seryjny znajduje się na tabliczce znamionowej w formie naklejki, która umieszczona jest z tyłu telewizora (najczęściej na pokrywie tylnej). Numer seryjny można sprawdzić także w menu ekranowym.

Co zrobić w przypadku nieotrzymania maila z potwierdzeniem udziału w promocji?

Co zrobić w przypadku nieotrzymania maila z potwierdzeniem udziału w promocji?

W razie pytań dotyczących rejestracji w promocji napisz wiadomość e-mail na adres neoqledzwrotnakonto@smolar.pl.

Jak mam zgłosić reklamację?

Jak mam zgłosić reklamację?

Reklamację należy przesyłać w formie pisemnej na adres: Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o., ul. Inżynierska 15, 93-569 Łódź, z dopiskiem „Neo QLED zwrot na konto – reklamacja”; lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: neoqledzwrotnakonto@smolar.pl, w temacie wiadomości wpisując „Neo QLED zwrot na konto - reklamacja”. Reklamacja musi zawierać imię i nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail do kontaktu oraz opis okoliczności, będących podstawą reklamacji. Reklamacje mogą być zgłaszane do 2 lutego 2022 r., z wyjątkiem reklamacji dotyczących samego zgłoszenia do promocji (np. problem z wysłaniem formularza zgłoszeniowego), które należy składać do 27 grudnia 2021 r.

Co powinien zawierać prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy?

Co powinien zawierać prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy?

Prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy powinien zawierać:

• Twoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i adres e-mail, numer telefonu),

• model oraz numer seryjny zakupionego Neo QLED,

• datę zakupu,

• określenie sprzedawcy, a więc punktu handlowego lub sieci handlowej, w której produkt został kupiony,

• numer Twojego konta bankowego prowadzonego przez bank na terytorium Polski,

• opinię oznaczoną hashtagiem #AkcjaKorzyscWkazdymCalu,

• opisane poniżej załączniki.


Do formularza w zgłoszeniu należy dołączyć:

• skan dowodu zakupu zawierającego pełną nazwę produktu,

• zdjęcie tabliczki znamionowej zakupionego produktu,

• zdjęcie lub zrzut z ekranu poświadczające pozostawienie opinii – na zrzucie ekranu/zdjęciu muszą być widoczne treść opinii wraz z hashtagiem #AkcjaKorzyscWkazdymCalu oraz adres strony, na której opinia została opublikowana,

• zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania kartonowego produktu,

• zdjęcie opakowania kartonowego produktu z widocznym miejscem po wyciętym fragmencie numeru seryjnego.

Ostatnio oglądane
Wyczyść