JAK WYPEŁNIĆ WNIOSEK?

Kupujesz na Raty z Doradcą przez telefon?
Bez wychodzenia z domu – zakupy i wypełnienie wniosku przez Internet przy telefonicznym wsparciu Doradcy. Zadzwoń pod numer 855 855 885.

dowiedz się więcej
Kupujesz na Raty z Doradcą w sklepie?
W sklepie fizycznym - zakupy i zawarcie umowy ratalnej w sklepie fizycznym z Doradcą.

dowiedz się więcej
Kupujesz na Raty przez Internet?
Bez wychodzenia z domu - zakupy, wypełnienie wniosku i zawarcie umowy ratalnej przez Internet.

dowiedz się więcej

Raty z Doradcą przez telefon

Podstawowe pytania

Rozwiń resztę pytań
Zwiń
Co to są Raty z Doradcą przez telefon?
Raty z Doradcą przez telefon to możliwość sfinansowania zakupów kredytem ratalnym bez wychodzenia z domu przy wsparciu Doradcy podczas składania zamówienia i wypełniania wniosku kredytowego. Samodzielnie - wysyłasz wniosek do banku, potwierdzasz tożsamość przelewem 1 zł i podpisujesz umowę przez Internet bez udziału kuriera. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 855 855 885 w czasie pracy naszej infolinii: Poniedziałek – piątek w godzinach 09.00 – 20.00
Jaka jest aktualna oferta ratalna?
Aktualna oferta ratalna znajduje się tutaj: Oferta ratalna
Kto może kupować na Raty z Doradcą przez telefon?
Na Raty z Doradcą przez telefon mogą kupować Klienci* sklepu euro.com.pl, którzy:
• mają ukończone 18 lat,
• posiadają internetowe konto osobiste,
• posiadają stałe źródło dochodów (umowę o pracę,
umowę zlecenie, kontrakt, emeryturę, rentę, działalność gospodarczą, działalność rolniczą). Z Rat z Doradcą przez telefon nie mogą skorzystać osoby osiągające dochód z najmu lokalu.
*Klient – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą, w tym z Bankiem, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.
Co muszę przygotować, aby móc sporządzić wniosek przy wsparciu Doradcy?
Aby sprawnie wypełnić i wysłać wniosek ratalny przy wsparciu Doradcy, przygotuj:
• dowód osobisty,
• numer osobistego rachunku bankowego,
• dane zakładu pracy, w tym: adres, telefon, datę zatrudnienia lub numer i symbol emerytury/renty, datę rozpoczęcia świadczenia i końca (jeśli dotyczy) informację o osiąganym dochodzie netto.
Czy mogę wcześniej spłacić kredyt ratalny?
Tak. Prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup w celu poinformowania o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu.
  • Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
  • Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33
Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?
Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego. Sklep euro.com.pl przygotował dla przedsiębiorców oddzielną ofertę: Dowiedz się więcej o leasingu
Czy aby wziąć Raty z Doradcą przez telefon muszę posiadać osobisty rachunek bankowy?
Tak. Aby móc skorzystać z Rat z Doradcą przez telefon musisz posiadać internetowy rachunek bankowy. Lista obsługiwanych Banków w procesie autoryzacji tożsamości wyświetla się w zakładce Jak wypełnić wniosek? (Pierwszy kroku wniosku). Jeżeli na liście nie ma Twojego Banku, proponujemy skorzystać z innej opcji ratalnej, w tym celu zmień formę płatności na Raty z Doradcą w sklepie. Możesz również wybrać inną, dogodną dla Ciebie formę płatności.
Na jaki okres można wziąć raty?
Okres spłaty rat można sprawdzić w kalkulatorze

Decyzja kredytowa

Rozwiń resztę pytań
Zwiń
Kto udziela Rat z Doradcą przez telefon?

Podmioty udzielające kredytu na zakupy ratalne w Euro.com.pl:

  • Alior Bank S.A.
  • Credit Agricole Bank Polska S.A
Ile trwa weryfikacja wniosku w Ratach z Doradcą przez telefon?
Na decyzję najczęściej będziesz czekać do kilku minut. Czas sprawdzania Twojego wniosku zależy jednak od dostępności m.in. Biura Informacji Kredytowej, dlatego w niektórych przypadkach (zwłaszcza w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy) weryfikacja ta może ulec wydłużeniu.
Dostałem pozytywną decyzję banku - co dalej mam zrobić?
Potwierdź swoją tożsamość przelewem 1 zł. Dodatkowo w Koncie Klienta zostanie udostępniony projekt umowy kredytowej, z którym będziesz mógł się zapoznać i zweryfikować poprawność swoich danych.
W jaki sposób podpiszę umowę kredytową?
Podpisz umowę wpisując kod SMS, otrzymasz go na Twój numer telefonu podany we wniosku kredytowym.
Do czego służy potwierdzenie tożsamości?
Po otrzymaniu wstępnej pozytywnej decyzji zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez przelew weryfikacyjny 1 zł. Przelew weryfikacyjny jest wykonywany za pośrednictwem Blue Media S.A. Stosuje się go wyłącznie w celu potwierdzenia i weryfikacji Twoich danych osobowych podanych we wniosku ratalnym. Niezależnie od wyniku weryfikacji tożsamości, kwota przelewu jest zwracana niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew. Wykaz banków, z których możesz dokonać takiego przelewu dostępny jest przed wejściem na wniosek ratalny.

Aby przelew został poprawnie zweryfikowany:
Musisz być jedynym właścicielem rachunku bankowego
Dane adresowe zdefiniowane w Twoim banku muszą być zgodne z danymi podanymi we wniosku.
Dostałem odmowną decyzję banku - co mogę zrobić?
W przypadku odmownej decyzji banku, możesz dokonać zmiany formy płatności na Raty PayU lub inną dla Ciebie dogodną.

Spłata rat

Rozwiń resztę pytań
Zwiń
W jakiej formie otrzymam umowę kredytu i harmonogram spłaty rat?

Po podpisaniu umowy z:

  • Alior Bank S.A., w Koncie Klienta zostanie udostępniony link do e-Archiwum Banku, skąd będziesz mógł pobrać umowę kredytu. Harmonogram spłat zostanie wysłany do Ciebie pocztą (listem zwykłym) na adres korespondencyjny wskazany w umowie kredytu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
  • Credit Agricole Bank Polska S.A., umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
Gdzie uzyskam informację o liczbie rat pozostałych do spłaty?

W celu uzyskania informacji dotyczącej liczby rat i kwoty pozostałej do spłaty, należy skontaktować się z Bankiem.

  • Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
  • Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33
Czy mogę odstąpić od umowy kredytu Raty przez Internet?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy kredytu bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.

Raty z Doradcą w sklepie

Najczęściej zadawane pytania

Rozwiń resztę pytań
Zwiń
Czy Raty 0% zawierają koszty?
Raty 0%, to raty nieoprocentowane. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi 0% (RRSO 0%).
Czy ubezpieczenie kredytu jest obowiązkowe?

Masz możliwość wyboru opcji kredytu z ubezpieczeniem lub bez ubezpieczenia. Posiadając ubezpieczenie zyskujesz spokój w przypadku utraty pracy, czy pobytu w szpitalu na skutek nieszczęśliwego wypadku. Miesięcznie płacisz jedynie od kilku do kilkunastu zł więcej, a w razie nieprzewidzianych sytuacji losowych ubezpieczyciel zapewnia, np.

  • w przypadku utraty pracy – wypłacana jest równowartość max. 6 rat, masz zapewnione środki na spłatę kredytu oraz profesjonalną pomoc w poszukiwaniu pracy,
  • w przypadku pobytu w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku – wypłacana jest równowartość max. 6 rat, masz zapewnione środki na spłatę kredytu oraz organizację i pokrycie kosztów rehabilitacji.

Więcej informacji o pakiecie

Gdzie mogę wnioskować o kredyt?
Możesz wnioskować o kredyt w punkcie ratalnym w każdym czynnym sklepie stacjonarnym naszej sieci. Po udaniu się ze stosownymi dokumentami do sklepu, sprzedawca ratalny dobierze jak najkorzystniejszy produkt ratalny, dopasowany do indywidualnych potrzeb.
Ile trwa weryfikacja wniosku ratalnego?
Weryfikacja wniosku ratalnego trwa zwykle do 2 minut*, w przypadku uzyskania pozytywnej decyzji banku - masz możliwość natychmiastowego odbioru zakupionego produktu lub umówienia preferowanego terminu dostawy do domu. Bank może przedłużyć weryfikację bez podania przyczyny do 2 dni roboczych.
*Na podstawie danych z systemu ratalnego EURO za okres 01.03-31.08.2019, 98% decyzji kredytowych zostało wydanych w czasie do 2 minut od złożenia wniosku, 84% decyzji kredytowych zostało wydanych w czasie do 1 minuty od złożenia wniosku.
Czy wpłata własna jest wymagana?
Wpłata własna jest dobrowolna, sam decydujesz czy chcesz dokonać wpłaty własnej. Należy jednak pamiętać, że Bank ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty własnej.
Czy mogę wcześniej spłacić kredyt?
Tak. W celu dokonania wcześniejszej spłaty kredytu należy skontaktować się z bankiem, który sfinansował zakup i poinformować o zamiarze wcześniejszej spłaty.
Gdzie uzyskam informację o ilości rat pozostałych do spłaty?

W celu uzyskania informacji dotyczącej ilości rat i kwot pozostałych do zapłaty, należy skontaktować się z bankiem, z którym została zawarta umowa. Telefony:

  • Alior Bank: 801-11-55-99
  • Santander Bank: 19 500
Czy bank może odmówić udzielenia kredytu ze względu na wiek kredytobiorcy?

Bank w wyniku weryfikacji wniosku może podjąć negatywną decyzję, niezależnie od Twojego wieku. W celu uzyskania wyjaśnienia dotyczącego wydania decyzji negatywnej prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który wydał decyzję kredytową:

  • Alior Bank: 19 502 (z sieci Play: 12 19 502) lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?
Oferujemy swoim klientom kredyty konsumenckie, są to kredyty dla gospodarstw domowych, dlatego zgodnie z np. ustawą prawo bankowe, ustawą o kredycie konsumenckim, nie wystawimy w przypadku takiego zakupu faktury na dane podmiotów gospodarczych. Masz możliwość otrzymania faktury na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania.
Czy mogę odstąpić od umowy ratalnej?

Możesz odstąpić od umowy o kredyt ratalny w ciągu 14 dni od daty jej podpisania. Dostępne formy złożenia odstąpienia od umowy opisuje poniższa tabela:

Bank, z którym została zawarta umowa Złożenie odstąpienia listem na adres wskazany w umowie (decyduje data stempla pocztowego) Złożenie odstąpienia w Oddziale Banku Złożenie odstąpienia w sklepie EURO, w którym została podpisana umowa kredytowa
Alior Bank tak tak tak
Santander Bank tak tak tak
Czy obcokrajowiec może wnioskować o kredyt?

Tak, przy sobie trzeba mieć:

  • Kartę pobytu z numerem PESEL
  • Paszport
  • Dane zakładu pracy (adres, telefon, data zatrudnienia)

Bank akceptuje kartę pobytu z rodzajem wydanego zezwolenia:

  • pobyt stały,
  • osiedlenie się,
  • pobyt rezydenta długoterminowego UE
  • karta stałego pobytu członka rodziny obywatela UE

Raty przez Internet

Podstawowe pytania

Rozwiń resztę pytań
Zwiń
Co to są Raty przez Internet?
Raty przez Internet to możliwość sfinansowania zakupów kredytem ratalnym bez wychodzenia z domu. Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek ratalny, nawet do 2 minut możesz otrzymać decyzję Banku. Podpisanie umowy kredytu odbywa się przez Internet bez udziału kuriera.

Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę.
Jaka jest aktualna oferta ratalna?

Aktualna oferta ratalna znajduje się tutaj: Oferta ratalna

Kto może kupować na Raty przez Internet?

Na Raty przez Internet mogą kupować Klienci* sklepu euro.com.pl, którzy:

  • mają ukończone 18 lat,
  • posiadają internetowe konto osobiste,
  • posiadają stałe źródło dochodów (umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt, emeryturę, rentę, działalność gospodarczą, działalność rolniczą).

Z Rat przez Internet nie mogą skorzystać osoby osiągające dochód z najmu lokalu.

*Klient – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą, w tym z Bankiem, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.

Co muszę przygotować, by moc sporządzić wniosek?

Aby sprawnie wypełnić i wysłać wniosek ratalny, przygotuj:

  • dowód osobisty,
  • numer osobistego rachunku bankowego,
  • dane zakładu pracy, w tym: adres, telefon, datę zatrudnienia lub numer i symbol emerytury/renty, datę rozpoczęcia świadczenia i końca (jeśli dotyczy) informację o osiąganym dochodzie netto.
Czy mogę wcześniej spłacić Raty przez Internet?

Tak. Prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup w celu poinformowania o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu.

  • Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
  • Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33
Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?

Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres zamieszkania, zgodne z danymi wniosku ratalnego. Sklep euro.com.pl przygotował dla przedsiębiorców oddzielną ofertę: Dowiedz się więcej o leasingu

Czy aby wziąć Raty przez Internet muszę posiadać osobisty rachunek bankowy?
Tak. Aby móc skorzystać z Rat przez Internet musisz posiadać internetowy rachunek bankowy. Lista obsługiwanych Banków w procesie autoryzacji tożsamości wyświetla się automatycznie po wyborze płatności Raty przez Internet. Jeżeli na liście nie ma Twojego Banku, proponujemy skorzystać z innej opcji ratalnej, w tym celu zmień formę płatności na Raty z Doradcą. Możesz również wybrać inną, dogodną dla Ciebie formę płatności.
Na jaki okres można wziąć raty?
Okres spłaty rat można sprawdzić w kalkulatorze

Decyzja kredytowa

Rozwiń resztę pytań
Zwiń
Kto udziela Rat przez Internet?

Podmioty udzielające kredytu na zakupy ratalne w Euro.com.pl:

  • Alior Bank S.A.
  • Credit Agricole Bank Polska S.A
Ile trwa weryfikacja wniosku w Ratach przez Internet w Banku?
Na decyzję najczęściej będziesz czekać do kilku minut. Czas sprawdzania Twojego wniosku zależy jednak od dostępności m.in. Biura Informacji Kredytowej, dlatego w niektórych przypadkach (zwłaszcza w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy) weryfikacja ta może ulec wydłużeniu.
Dostałem pozytywną decyzję banku - co dalej mam zrobić?
Potwierdź swoją tożsamość przelewem 1 zł. Dodatkowo w Koncie Klienta zostanie udostępniony projekt umowy kredytowej, z którym będziesz mógł się zapoznać i zweryfikować poprawność swoich danych.
Do czego służy potwierdzenie tożsamości?

Po otrzymaniu wstępnej pozytywnej decyzji zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez przelew weryfikacyjny 1 zł. Przelew weryfikacyjny jest wykonywany za pośrednictwem Blue Media S.A. Stosuje się go wyłącznie w celu potwierdzenia i weryfikacji Twoich danych osobowych podanych we wniosku ratalnym. Niezależnie od wyniku weryfikacji tożsamości, kwota przelewu jest zwracana niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew. Wykaz banków, z których możesz dokonać takiego przelewu dostępny jest przed wejściem na wniosek ratalny.

Aby przelew został poprawnie zweryfikowany:

  • Musisz być jedynym właścicielem rachunku bankowego
  • Dane adresowe zdefiniowane w Twoim banku muszą być zgodne z danymi podanymi we wniosku.
Dostałem odmowną decyzję banku - co mogę zrobić?
W przypadku odmownej decyzji banku, możesz dokonać zmiany formy płatności na Raty PayU lub inną dla Ciebie dogodną.
W jaki sposób podpiszę umowę kredytową?
Podpisz umowę wpisując kod SMS, otrzymasz go na Twój numer telefonu podany we wniosku kredytowym.

Spłata rat

Rozwiń resztę pytań
Zwiń
W jakiej formie otrzymam umowę kredytu i harmonogram spłaty rat?

Po podpisaniu umowy z:

  • Alior Bank S.A., w Koncie Klienta zostanie udostępniony link do e-Archiwum Banku, skąd będziesz mógł pobrać umowę kredytu. Harmonogram spłat zostanie wysłany do Ciebie pocztą (listem zwykłym) na adres korespondencyjny wskazany w umowie kredytu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
  • Credit Agricole Bank Polska S.A., umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
Gdzie uzyskam informację o liczbie rat pozostałych do spłaty?

W celu uzyskania informacji dotyczącej liczby rat i kwoty pozostałej do spłaty, należy skontaktować się z Bankiem.

  • Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
  • Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A to 801 33 00 33
Czy mogę odstąpić od umowy kredytu Raty przez Internet?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy kredytu bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
Ostatnio oglądane
Wyczyść