• Najczęściej poszukiwane treści
  • Informacyjne
  • Transport
  • Sposoby płatności
  • Zakupy na raty
  • Ubezpieczenia, TAXFREE i usługi dodatkowe
  • Zamówienia
  • Zwroty i reklamacje
  • Sprzedaż dla firm i instytucji
  • Sklepy stacjonarne
  • Formularz kontaktowy
  • Gdy produkt nie działa

    Jesteś tutaj: Centrum informacji /

    Co zrobić, gdy zakupiony przez Ciebie produkt nie działa?

    W przypadku, w którym towar objęty jest gwarancją, możesz skontaktować się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta:

    • listę autoryzowanych serwisów producenta znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na oficjalnej stronie internetowej/infolinii producenta. Szczegółowy opis uprawnień gwarancyjnych oraz informacje potrzebne do ich wykonania są umieszczone w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do zakupionego towaru.
    • warto też sprawdzić czy Twój towar nie jest objęty przez producenta szybkim serwisem door-to-door. Taką informację możesz uzyskać na stronie internetowej/infolinii producenta.

    Możesz także zgłosić wadę fizyczną (niezgodność rzeczy sprzedanej z umową) lub prawną towaru w każdym Sklepie fizycznym RTV EURO AGD lub przesłać ją na adres:

    Euro-net Sp. z o.o. Sklep Internetowy RTV EURO AGD
    „Reklamacja Towaru”
    ul. Parzniewska 18, 05-800 Pruszków
    Magazyn 1/ Rampa T6

    Reklamacje towarów „małych” (aparaty fotograficzne, nawigacje, czajniki, golarki, odtwarzacze, okapy podszafkowe, smartfony, laptopy, konsole i gry, telewizory do 32" itp.):
    Zgłoś reklamację w dowolnym Sklepie fizycznym lub prześlij reklamację na adres:

    Euro-net Sp. z o.o. Sklep Internetowy RTV EURO AGD
    „Reklamacja Towaru”
    ul. Parzniewska 18, 05-800 Pruszków
    Magazyn 1/ Rampa T6

    Możesz zgłosić się bezpośrednio do dowolnego Sklepu fizycznego RTV EURO AGD, w którym zarejestrujemy Twoje zgłoszenie reklamacyjne, a następnie przekażemy do serwisu w celu umówienia wizyty serwisanta.

    W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer: 855 855 855. (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).

    Zgłoś reklamację bezpośrednio do gwaranta

    Klient
    Serwis producenta
    Klient
    • ACER
    • ASUS
    • BENQ
    • BROTHER
    • CANON
    • D-LINK
    • DELL
    • EPSON
    • HP
    • IOMEGA
    • KRUGERMATZ
    • LEXMARK
    • LG
    • MICROSOFT
    • MSI
    • NETGEAR
    • ONYX
    • PHILIPS
    • SAMSUNG
    • SONY
    • TOSHIBA

    Czy treść była pomocna?
    • E-mail
    • Telefon

    Skontaktuj się z nami

    Dziękujemy za wysłanie formularza
    Wyślij
    Ostatnio oglądane
    Wyczyść