• Najczęściej poszukiwane treści
  • Informacyjne
  • Transport
  • Sposoby płatności
  • Zakupy na raty
  • Ubezpieczenia, TAXFREE i usługi dodatkowe
  • Zamówienia
  • Zwroty i reklamacje
  • Sprzedaż dla firm i instytucji
  • Sklepy stacjonarne
  • Formularz kontaktowy
  • Gdy produkt nie działa

    Jesteś tutaj: Centrum informacji /

    Co zrobić, gdy zakupiony przez Ciebie produkt nie działa?

    W przypadku, w którym towar objęty jest gwarancją, możesz skontaktować się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta:

    • listę autoryzowanych serwisów producenta znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na oficjalnej stronie internetowej/infolinii producenta. Szczegółowy opis uprawnień gwarancyjnych oraz informacje potrzebne do ich wykonania są umieszczone w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do zakupionego towaru.
    • warto też sprawdzić czy Twój towar nie jest objęty przez producenta szybkim serwisem door-to-door. Taką informację możesz uzyskać na stronie internetowej/infolinii producenta.

    Możesz także zgłosić wadę fizyczną (niezgodność rzeczy sprzedanej z umową) lub prawną towaru w każdym Sklepie fizycznym RTV EURO AGD lub przesłać ją na adres:

    EURO-net Sp. z o.o. Sklep Internetowy
    „Reklamacja Towaru”
    ul. Parzniewska 18;
    05-800 Pruszków
    Magazyn 1/ Rampa T6

    Reklamacje towarów „małych” (aparaty fotograficzne, nawigacje, czajniki, golarki, odtwarzacze, okapy podszafkowe, smartfony, laptopy, konsole i gry, telewizory do 32" itp.):
    Zgłoś reklamację w dowolnym Sklepie fizycznym lub prześlij reklamację na adres:

    EURO-net Sp. z o.o. Sklep Internetowy
    „Reklamacja Towaru”
    ul. Parzniewska 18;
    05-800 Pruszków
    Magazyn 1/ Rampa 30

    Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki RTV EURO AGD, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@euro.com.pl, telefon: 855 855 855, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

    Możesz zgłosić się bezpośrednio do dowolnego Sklepu fizycznego RTV EURO AGD, w którym zarejestrujemy Twoje zgłoszenie reklamacyjne, a następnie przekażemy do serwisu w celu umówienia wizyty serwisanta.

    W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer: 855 855 855. (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).


    Czy treść była pomocna?
    • E-mail
    • Telefon

    Skontaktuj się z nami

    Dziękujemy za wysłanie formularza
    Wyślij
    Ostatnio oglądane
    Wyczyść