Informacje

Jak korzystać z zakładki "Pytania i odpowiedzi"?


Pytanie można zadać w zakładce "Pytania i odpowiedzi" widocznej na stronie z produktem.

Funkcjonalność ta umożliwia wymianę informacji pomiędzy użytkownikami na zasadach zbliżonych do tych wykorzystywanych na forach internetowych. Zalogowani użytkownicy mogą zadawać pytania, udzielać odpowiedzi i komentować wpisy innych. W treści wpisów nie należy podawać kodu HTML, odnośników do innych sklepów ani danych kontaktowych. Wpisy na stronie są publikowane po przejściu weryfikacji, może to zająć maksymalnie 20 minut.


Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę być zalogowany, by zadawać pytania/udzielać odpowiedzi?

Tak, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać wpisy.

Możesz się zalogować po dodaniu treści wpisu.



Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zostaniesz poproszony o jego utworzenie oraz wybór nicku.



Jak edytować/usunąć wpis?

Treść pytań i odpowiedzi można edytować/usunąć przez 20 minut od momentu dodania w Koncie Klienta. W przypadku komentarzy możliwe jest tylko usunięcie wpisu.



Jeśli potrzebna jest późniejsza edycja bądź usunięcie wpisu prosimy o skorzystanie z opcji „Zgłoś naruszenie”. W opisie należy podać powód edycji/usunięcia.



Kto odpowiada na pytania?

Na pytania odpowiadają przede wszystkim użytkownicy - właściciele konkretnego sprzętu, wspierani przez autoryzowanych przedstawicieli producentów, ekspertów RTV EURO AGD oraz niezależnych doradców. Profile producentów, ekspertów oraz doradców są specjalne oznaczone. Nie ponosimy odpowiedzialności za odpowiedzi udzielane przez przedstawicieli producentów oraz doradców.




Skąd dowiem się o odpowiedzi?

Powiadomienie o uzyskaniu odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie zostanie wysłane na Twój adres mailowy podany w trakcie zakładania konta.

Jak wyłączyć powiadomienia?

Powiadomienia można wyłączyć w Koncie Klienta w zakładce "Twoje pytania".




Ostatnio oglądane
Wyczyść