Zamówienia

Jak mogę anulować zamówienie?


Samodzielne anulowanie zamówienia w Koncie Klienta

Żeby zamówienie zostało anulowane w systemie musisz wykonać trzy kroki:

  1. Zaloguj się do Konta Klienta

    Link do logowania znajduje się w prawej części nagłówka. Do zalogowania będziesz potrzebował adresu email oraz hasła zdefiniowanego podczas składania pierwszego zamówienia.



  2. Odszukaj zakładkę "Moje zakupy", a następnie przejdź do zakładki "Zakupy bieżące" i odnajdź przycisk "Anuluj".



  3. Po kliknięciu zostaniesz poproszony o wskazanie powodu anulowania zamówienia.



    Gdy wypełnisz ankietę, otrzymasz komunikat o anulowaniu zamówienia. Na podany adres email otrzymasz potwierdzenie anulowania zamówienia.


Anulowanie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie

W przypadku, gdy złożyłeś zamówienie drogą telefoniczną bez podawania adresu e-mail, anulacji dokonasz wyłącznie poprzez telefon: 855 855 855 (opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora) lub przez formularz.


Pamiętaj, że głównym warunkiem, od którego zależy anulowanie Twojego zamówienia jest czas liczony od momentu złożenia zamówienia. W sytuacji, gdy towar został już wydany z magazynu, zamówienie zostanie anulowane przez konsultanta. W pojedynczych przypadkach dostawa może być kontynuowana po przyjęciu dyspozycji o anulowaniu.