Jak się teraz kupuje w RTV EURO AGD?
Zakupy w RTV EURO AGD
Zobacz pytania
Dostawy dużego sprzętu do domów
Zobacz pytania
Reklamacje
Zobacz pytania
Usługi dla biznesu
Zobacz pytania
Obsługa ratalna
Zobacz pytania
Zakupy bez obaw
Zobacz pytania
Ubezpieczenia Raty pod Ochroną, Pakiet Pomoc
Zobacz pytania
Najczęściej zadawane pytania
Zakupy w RTV EURO AGD
Jak mogę zrobić zakupy w RTV EURO AGD?

Zakupy w RTV EURO AGD są obecnie możliwe online poprzez stronę internetową euro.com.pl oraz za pośrednictwem infolinii 855 855 855. Lista sklepów fizycznych naszej sieci, które są otwarte, znajduje się pod adresem https://www.euro.com.pl/sklepy.bhtml.

Zalecamy korzystanie z zamówień online i przez telefon, a jednocześnie z możliwości dostawy do paczkomatów, do punktów odbioru Poczty Polskiej na terenie całego kraju, do punktów odbioru RTV EURO AGD w Warszawie przy ul. Surowieckiego 8 oraz przy ul. Muszkieterów 15 lub za pośrednictwem firm kurierskich. Duży sprzęt dowozimy pod drzwi i umożliwiamy płatność bezgotówkową u dostawcy. O wszelkich zmianach w trybie funkcjonowania naszych sklepów będziemy na bieżąco informować.

Czy otwarte są sklepy fizyczne?

Rozporządzenie Ministra Zdrowia dotyczące wprowadzenia stanu epidemii na terenie naszego kraju definiuje, które sklepy mogą być otwarte. Wykaz otwartych sklepów fizycznych RTV EURO AGD znajduje się na stronie https://www.euro.com.pl/sklepy.bhtml.

Są one dostępne szczególnie z myślą o tej części klientów, którzy z różnych względów nie mogą skorzystać ze sprzedaży online i przez telefon, aby byli w stanie zrobić zakupy lub odebrać zamówiony towar. Oferujemy sprzęt elektroniczny i AGD stanowiące podstawowe wyposażenie gospodarstw domowych, więc liczymy się z tym, że mogą zaistnieć potrzeby wymagające zakupów.

Zalecamy klientom, aby korzystali z zamówień online i przez telefon oraz z możliwości dostawy do paczkomatów, do punktów odbioru Poczty Polskiej na terenie całego kraju, do punktów odbioru RTV EURO AGD w Warszawie przy ul. Surowieckiego 8 oraz przy ul. Muszkieterów 15 lub za pośrednictwem firm kurierskich. Duży sprzęt dostarczamy pod drzwi i umożliwiamy płatność bezgotówkową u dostawcy.

Czy można jeszcze zakupić produkt z opcją odbioru w sklepie fizycznym?

Zachęcamy Państwa do korzystania z zakupów online i przez telefon, a jednocześnie z możliwości dostawy do paczkomatów, do punktów odbioru Poczty Polskiej na terenie całego kraju lub za pośrednictwem firm kurierskich. Duży sprzęt dostarczamy pod drzwi i umożliwiamy płatność bezgotówkową u dostawcy.

Jeśli jednak zdecydują się Państwo na zakup sprzętu z odbiorem w sklepie fizycznym, możliwe jest to w jednej z otwartych obecnie placówek, których lista znajduje się na stronie https://www.euro.com.pl/sklepy.bhtml

Działają także dwa punkty odbioru RTV EURO AGD w Warszawie.

Punkt Odbioru, ul. Muszkieterów 15, Warszawa

Punkt prowadzi także sprzedaż ratalną, umożliwia zarówno płatności bezgotówkowe, jak i gotówkowe, choć w ich miejsce zachęcamy Państwa do płatności kartą.

Godziny otwarcia
od poniedziałku do piątku godz. 11.00-19.00
sobota godz. 10.00-15.00
Niedziela nieczynne


Punkt Odbioru, ul. Surowieckiego 8, Warszawa

Punkt prowadzi także sprzedaż ratalną, umożliwia zarówno płatności bezgotówkowe, jak i gotówkowe, choć w ich miejsce zachęcamy Państwa do płatności kartą.

Godziny otwarcia
od poniedziałku do piątku godz. 10.00-19.00
sobota godz. 10.00-16.00
Niedziela nieczynne

Czy są punkty odbioru, w których można odebrać zamówione produkty?

Produkty zamówione w naszym sklepie internetowym euro.com.pl oraz za pośrednictwem infolinii 855 855 855 można odebrać w punktach odbioru Poczty Polskiej na terenie całego kraju.

Działają także dwa punkty odbioru RTV EURO AGD w Warszawie.

Punkt Odbioru, ul. Muszkieterów 15, Warszawa

Punkt prowadzi także sprzedaż ratalną, umożliwia zarówno płatności bezgotówkowe, jak i gotówkowe, choć w ich miejsce zachęcamy Państwa do płatności kartą.

Godziny otwarcia
od poniedziałku do piątku godz. 11.00-19.00
sobota godz. 10.00-15.00
Niedziela nieczynne


Punkt Odbioru, ul. Surowieckiego 8, Warszawa

Punkt prowadzi także sprzedaż ratalną, umożliwia zarówno płatności bezgotówkowe, jak i gotówkowe, choć w ich miejsce zachęcamy Państwa do płatności kartą.

Godziny otwarcia
od poniedziałku do piątku godz. 10.00-19.00
sobota godz. 10.00-16.00
Niedziela nieczynne

Przed zamknięciem sklepów fizycznych zarezerwowałem towar w sklepie. Kiedy mogę go odebrać?

Z tymi z Państwa, którzy przed wprowadzeniem przez Ministra Zdrowia ograniczeń w handlu detalicznym zarezerwowali towar w zamkniętym obecnie sklepie fizycznym, kontaktujemy się smsem i proponujemy dostawę produktu pod wskazany przez Państwa adres.

Przed zamknięciem sklepów zamówiłem i opłaciłem produkt z dostawą do sklepu fizycznego. Jak mogę go odebrać?

Z tymi z Państwa, którzy przed wprowadzeniem przez Ministra Zdrowia ograniczeń w handlu detalicznym zamówili i opłacili towar z dostawą do zamkniętego obecnie sklepu fizycznego, nasi pracownicy będą się kontaktować i wspólnie ustalać dalsze kroki dotyczące odbioru towaru.

Czy możliwa jest modyfikacja zamówienia złożonego i opłaconego online?

Po opłaceniu zamówienia nie jest już możliwa jego modyfikacja. Zawsze możecie Państwo w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny.

Jakie środki ochrony sanitarnej stosowane są w sklepach fizycznych?

Ze względu na obecną sytuację, aby zakupy w sklepach fizycznych były dla Państwa i dla naszych pracowników bezpieczne, wdrożyliśmy działania prewencyjne i środki ostrożności, uwzględniające zalecenia WHO oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS).

Wszyscy nasi pracownicy zostali zapoznani z wytycznymi GIS dotyczącymi zapobiegania zakażeniu koronawirusem i są zobowiązani do ich przestrzegania – dotyczy to zarówno przestrzegania higieny, jak i utrzymywania bezpiecznej odległości 1,5 m. https://www.gov.pl/web/koronawirus/zalecenia-dla-obiektow-handlowych-w-zwiazku-z-rozprzestrzenianiem-sie-koronawirusa

Nasze placówki są starannie sprzątane przez profesjonalne firmy, a dodatkowo wyposażamy poszczególne sklepy w środki odkażające i dezynfekujące w celu czyszczenia powierzchni częstego kontaktu dotykowego, takich jak klamki, blaty, narzędzia pracy.

Dystrybuujemy wśród pracowników maseczki, rękawiczki i dodatkowe okulary ochronne z tworzywa sztucznego, aby zapewnić większe bezpieczeństwo zakupów. W naszych sklepach dostępne są także rękawiczki i środki dezynfekcyjne dla klientów.

Przy stanowisku kasowym i ratalnym montujemy przesłony pleksi, aby zapewnić większe bezpieczeństwo podczas obsługi. Kupujących zachęcamy do korzystania z płatności bezgotówkowych, a terminale płatnicze poddajemy dezynfekcji.

Wdrożyliśmy procedury, które nakazują natychmiastowe odsunięcie od pracy osób, które miałyby jakiekolwiek niepokojące objawy, mogące wskazywać na zakażenie lub miały kontakt z osobami, u których stwierdzono zakażenie koronawirusem.

Zgodnie z regulacjami wprowadzonymi 31 marca, do naszych placówek wpuszczamy ograniczoną liczbę osób – 3, 6 lub 9 zależnie od liczny stanowisk kasowych w danym sklepie, a w godz. 10.00-12.00 obsługujemy wyłącznie osoby powyżej 65. roku życia.

Pracujemy intensywnie, abyście Państwo i nasi pracownicy czuli się bezpiecznie podczas zakupów. Stale doposażamy nasze sklepy w dodatkowe środki ochronne, które są dostępne na rynku.

Dostawy dużego sprzętu do domów
Czy dostawy dużego sprzętu do domów są obecnie realizowane?

Ze względu na stan epidemii, a także w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno Państwa, jak i naszych dostawców, realizujemy dostawy dużego sprzętu z dowozem pod drzwi. Czasowo zawiesiliśmy usługi dodatkowe, realizowane w biurach, mieszkaniach oraz domach, w tym usługi montażu. Nasi technicy nie wchodzą do środka, a jedynie dostarczają zakupione towary. Umożliwiamy także płatność bezgotówkową przy dostawie, a terminale płatnicze regularnie dezynfekujemy. Zachęcamy, aby zgodnie z wytycznymi GIS, korzystali Państwo z tej formy płatności. Przed dostawą zawsze upewniamy się, czy domownicy nie zostali objęci kwarantanną nałożoną decyzją Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Jeśli byliby w okresie kwarantanny, dostawę przekładamy na inny termin.

Czy u techników-dostawców można zapłacić kartą?

Tak. Umożliwiamy płatność bezgotówkową przy odbiorze sprzętu. Nasi technicy-dostawcy są wyposażeni w terminale, które są regularnie dezynfekowane.

Czy za płatność gotówkową przy dostawie dużego sprzętu do domu jest pobierana prowizja?

Tak. Jeśli zdecydujecie się Państwo na płatność gotówkową przy dostawie dużego sprzętu do domu, prowizja – zgodnie z informacją w trakcie składania zamówienia – wynosić będzie 9,99 zł. Niemniej w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno Państwa, jak i naszych dostawców, zachęcamy do płatności bezgotówkowych. Nasi technicy-dostawcy są wyposażeni w terminale, które są regularnie dezynfekowane.

Jakie środki ochrony sanitarnej stosują technicy-dostawcy podczas dowozu sprzętu do domu klienta?

Ze względu na stan epidemii, a także w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno Państwa, jak i naszych dostawców, czasowo zawiesiliśmy usługi dodatkowe realizowane w biurach, mieszkaniach oraz domach, w tym usługi montażu. Nasi technicy-dostawcy dostarczają zakupione produkty pod drzwi, ale nie wchodzą już bezpośrednio do środka.

Nasi pracownicy otrzymali szczegółowe instrukcje postępowania, opierające się na zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego i WHO, dotyczące zarówno zachowywania higieny, jak i utrzymywania bezpiecznego dystansu 1,5 m i są zobowiązani do ich przestrzegania.

Wyposażyliśmy naszych dostawców w maseczki, okulary ochronne i rękawiczki. Mają stały dostęp do płynów dezynfekujących do rąk, z których korzystają w trakcie wykonywania obowiązków, a dodatkowo dezynfekują elementy wyposażenia samochodu dostawczego, narzędzia pracy (skaner, komputer, telefon) oraz elementy wózka dostawczego.

Umożliwiamy także płatność bezgotówkową przy dostawie sprzętu do domu, a terminale regularnie dezynfekujemy. Zachęcamy, aby zgodnie z wytycznymi GIS, korzystali Państwo z tej formy płatności. Prosimy również o podpisywanie dokumentów dostawy własnym długopisem.

Przed dostawą zawsze upewniamy się, czy domownicy nie zostali objęci kwarantanną nałożoną decyzją Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Jeśli byliby w okresie kwarantanny, dostawę przekładamy na inny termin.

Wdrożyliśmy procedury, które nakazują natychmiastowe odsunięcie od pracy osób, które miałyby jakiekolwiek niepokojące objawy, mogące wskazywać na zakażenie lub miały kontakt z osobami, u których stwierdzono zakażenie koronawirusem.

Sytuację na bieżąco monitorujemy, w uzasadnionych przypadkach podejmiemy dalsze kroki, adekwatnie do zmieniających się warunków.

Reklamacje
Czy wizyty serwisów reklamacyjnych w domach klientów są realizowane standardowo?

Dokładamy starań, aby procesy reklamacyjne, w tym naprawy, były realizowane terminowo, jednak ze względu na szczególne okoliczności i stan epidemii, niektóre autoryzowane serwisy producentów – w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie zarówno klientów, jak i serwisantów – tymczasowo ograniczyły naprawy sprzętu w domach klientów. O zmianach w tym zakresie będziemy Państwa informować.

Gdzie oddać produkt do reklamacji, gdy są zamknięte sklepy fizyczne?

W trosce o wspólne bezpieczeństwo prosimy o korzystanie z formularza reklamacyjnego, udostępnionego na naszej stronie internetowej https://www.euro.com.pl/cms/pomoc-reklamacja-towaru.bhtml i postępowanie zgodnie z opisanymi tam krokami. Po wypełnieniu formularza mogą Państwo odesłać towar do naszego magazynu pod poniższy adres.

Euro-net Sp. z o.o.
Reklamacja
ul. Parzniewska 18
05-800 Pruszków
Magazyn 1 / Numer zgłoszenia reklamacyjnego

Jeśli jednak zdecydujecie się Państwo na reklamację w sklepie fizycznym, możecie to Państwo zrobić w otwartych obecnie placówkach naszej sieci, których lista znajduje się na stronie https://www.euro.com.pl/sklepy.bhtml Zachęcamy jednak do realizacji reklamacji online i postępowania zgodnie z opisanymi na stronie krokami.

Gdzie dostarczyć towar do reklamacji, jeśli w formularzu wybrałem sklep fizyczny?

W trosce o wspólne bezpieczeństwo prosimy o przesłanie towaru do naszego magazynu pod poniżej podany adres. Bardzo prosimy o dołączenie do przesyłki numeru zgłoszenia reklamacyjnego lub wydruku elektronicznego podsumowania przyjęcia reklamacji, które przesłaliśmy na adres e-mailowy.

Euro-net Sp. z o.o.
Reklamacja
ul. Parzniewska 18
05-800 Pruszków
Magazyn 1 / Numer zgłoszenia reklamacyjnego

Jeśli jednak zdecydujecie się Państwo na reklamację w sklepie fizycznym, możecie to Państwo zrobić w otwartych obecnie placówkach naszej sieci, których lista znajduje się na stronie https://www.euro.com.pl/sklepy.bhtml Zachęcamy jednak do realizacji reklamacji online i postępowania zgodnie z opisanymi na stronie krokami.

Jeśli otrzymałem informację, że moja reklamacja została uznana i przysługuje mi zwrot środków, to w jaki sposób mogę je otrzymać?

W przypadku zwrotu środków w ramach procesu reklamacyjnego, nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować, aby ustalić numer konta bankowego potrzebnego do realizacji przelewu. Powyższa procedura dotyczy wyłącznie tych z Państwa, którzy realizowali zakupy ze środków własnych (nie w systemie ratalnym).

W jaki sposób mogę odebrać reklamowany towar, który oczekuje w zamkniętym obecnie sklepie fizycznym?

Ze względu na szczególną sytuację, wprowadzenie stanu epidemii i wiążące się z tym ograniczenia w handlu, nasze sklepy fizyczne w galeriach handlowych są tymczasowo zamknięte. Z tego względu nie mamy możliwości udostępnienia produktów, które znajdują się w zamkniętych sklepach. Będziemy kontaktować się indywidualnie z tymi z Państwa, których dotyczy ta kwestia. O wszelkich zmianach w funkcjonowaniu naszych placówek będziemy informować na bieżąco, prosimy także o śledzenie informacji na naszej stronie https://www.euro.com.pl/sklepy.bhtml.

Czy realizacja reklamacji skierowanej do serwisu odbywa się terminowo? Ile trwać będzie reklamacja?

Dokładamy starań, aby realizować usługi reklamacyjne w możliwie najszybszym terminie, uwzględniając przy tym indywidualne okoliczności. Jednocześnie informujemy, że autoryzowane serwisy, diagnozujące i usuwające wady reklamowanych towarów, działają obecnie w niestandardowym trybie. Wynika to m.in. z zamknięcia granic, ograniczenia kontaktów i transportu, a w konsekwencji z utrudnionego dostępu do podzespołów i części zamiennych. To może powodować wydłużenie czasu oczekiwania na naprawę towaru.

W jakim terminie otrzymam odpowiedź na reklamację towaru?

Zgodnie z przepisami ustosunkujemy się do żądań z tytułu rękojmi za pośrednictwem sms, e-mailowo lub listem poleconym w terminie do 14 dni, licząc od daty złożenia reklamacji. Składając reklamację, prosimy o dostarczenie jednocześnie reklamowanego towaru. Jeżeli ze względu na rozmiar czy sposób zamontowania nie jest możliwe dostarczenie reklamowanego towaru, prosimy o udostępnienie go w celu weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego.

Czy autoryzowane serwisy realizują naprawy reklamacyjne?

Autoryzowane serwisy realizują naprawy reklamacyjne, ale mogą działać obecnie w innym trybie niż zazwyczaj. Ze względu na stan epidemii, a także czasowe zamknięcie granic, ograniczenia kontaktów i transportu, mogą występować także przejściowe trudności z dostępem do podzespołów i części zamiennych. W tej sytuacji istnieje możliwość, że:

• czas oczekiwania na naprawę w autoryzowanym serwisie może być obecnie dłuższy niż standardowo,

• realizacja reklamacji, która została skierowana do serwisu, może być tymczasowo wydłużona,

• w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie zarówno klientów, jak i techników-serwisantów, naprawy sprzętu w domach klientów przez niektóre autoryzowane serwisy zostały ograniczone.

Dokładamy jednak starań, aby usługi reklamacyjne realizować w najszybszym możliwym terminie.

Skąd mam wiedzieć, że mój towar jest teraz diagnozowany w serwisie?

Do tych z Państwa, którzy złożyli reklamację i ich towary są obecnie diagnozowane w serwisie, wysłaliśmy smsa lub e-mail z informacją. O zakończeniu czynności serwisowych będziemy informować w oddzielnej wiadomości. Ze względu na stan epidemii i niestandardowy tryb funkcjonowania wielu serwisów, czas diagnozy i naprawy reklamowanego towaru może ulec wydłużeniu.

Usługi dla biznesu
Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje na temat oferty dla firm?

Wszelkie kwestie dotyczące ofert dla firm prosimy zgłaszać mailowo pod adres SprzedazB2B@euro.com.pl zostawiając dane umożliwiające kontakt. Nasz doradca skontaktuje się z Państwem mailowo bądź telefonicznie najszybciej, jak to będzie możliwe.

Obsługa ratalna
Jak mogę odstąpić od umowy ratalnej podpisanej w sklepie fizycznym?

Aby odstąpić od umowy ratalnej zawartej w sklepie fizycznym, bardzo prosimy kontaktować się z infolinią banku, z którym została zawarta umowa.

Jak mogę odstąpić od umowy ratalnej zawartej w sklepie internetowym i oddać towar?

W przypadku odstąpienia od umowy ratalnej zawartej w sklepie internetowym, prosimy o kontakt z infolinią banku oraz odesłanie towaru pod adres:

Euro-net Sp. z o.o.
Sklep internetowy RTV EURO AGD
Odstąpienie od umowy
ul. Parzniewska 18
05-800 Pruszków
Magazyn 1

Jak mogę odstąpić od umowy ratalnej zawartej w sklepie fizycznym i pozostawić towar?

Jeśli zamierzają Państwo zatrzymać zakupiony produkt, a jednocześnie chcieliby Państwo odstąpić od zawartej w sklepie fizycznym umowy ratalnej, można tego dokonać w dowolnym obecnie otwartym sklepie fizycznym. Lista czynnych placówek znajduje się na stronie https://www.euro.com.pl/sklepy.bhtml

Zakupy bez obaw
Czy mogę skorzystać z programu Zakupy bez Obaw?

Tak. Wystarczy spełnić warunki określone w regulaminie programu.

Osoby, które nie mają konta Moje Euro mogą zwrócić towar w ciągu 15 dni od daty zakupu, natomiast posiadacze konta Moje Euro mają 30 dni na zwrot towaru. Należy przy tym pamiętać, że towar powinien być nowy, fabrycznie zapakowany, bez śladów użytkowania. Więcej informacji znajdą Państwo w regulaminie programu.

Ubezpieczenia Raty pod Ochroną, Pakiet Pomoc
Jak mogę zrezygnować z usługi Raty pod Ochroną lub Pakietu Pomoc, jeśli sklep fizyczny, w którym dokonałem zakupu jest zamknięty?

Rezygnacja z usługi Raty pod Ochroną lub Pakietu Pomoc możliwa jest drogą elektroniczną. Wystarczy przesłać ją pod adres mailowy ubezpieczenia@euro.com.pl W jej treści powinna znaleźć się informacja o chęci rezygnacji z usługi ubezpieczenia wraz z numerem dokumentu oraz dniem zawarcia umowy ubezpieczeniowej, np.:

Odstępuję od umowy ubezpieczenia, potwierdzonej dokumentem ubezpieczenia nr …../DOK/……/…………/……… z dnia …………… r.

Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem drogą mailową, podając w wiadomości zwrotnej wszelkie informacje dotyczące rozliczenia ubezpieczenia.

Ostatnio oglądane
Wyczyść